gif resize

2/14/2013

Assalamualaikum.. Pembukaan bicara



Follow us at:

Facebook:- http://www.facebook.com/bersamaerra.FC

Twitter :- https://twitter.com/bersamaErraFC

Blog :- http://bersamaerrafc.blogspot.com/

Youtube:- http://www.youtube.com/user/BersamaErra


Blog ini dikendalikan sepenuhnya oleh Admin dan dibangunkan khusus untuk peminat-peminat ERRA FAZIRA sebagai salah satu ruang untuk berkongsi minat dan apa sahaja info tentang ERRA FAZIRA. Sebarang cadangan dan komen boleh dikemukakan di sini untuk penambahbaikkan blog ini. Juga melalui twitter yang tertera di atas. Blog ini membenarkan penggunaan dwi bahasa iaitu Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.
Gang BE amat dialu-alukan untuk memberi komen yang membina,  atau apa sahaja idea daripada anda untuk dimuatkan dalam blog ini agar ianya lebih berinformasi dan menarik. Untuk berhubung terus dengan Admin, sila email kami di bersamaerrafc@gmail.com. Namun begitu anda semua masih terikat dengan syarat2 tertentu untuk sebarang komen anda nanti, iaitu :

Sebarang komen memang dialu2kan, namun tidak dibenarkan komen2 tersebut mengandungi kata2 kesat, lucah dan isu2 sensitif seperti politik, perkauman dan keagamaan. Sekiranya ada komen2 yang menjurus ke arah itu, pihak Admin tidak akan teragak2 untuk membatalkannya serta merta. Kerjasama dari anda amatlah kami hargai. 

Sekian..
Bersama Erra, Dulu Kini Dan Selamanya..


Logo Bersama Erra FC

No comments: