gif resize

3/15/2013

MOTOR DAN ERRA FAZIRA

Erra dan Motor Berkuasa Tinggi..Bagai irama dan lagu, tak dapat dipisahkan. Itulah yang lebih tepat untuk menggambarkan artis kesayangan ramai ini betapa kecintaannya terhadap motor berkuasa tinggi. Rasanya peminat-peminat Erra Fazira dah sedia maklum Erra mempunyai motor berkuasa tinggi. Ianya sudah menjadi hobi tegar di masa-masa lapang beliau kini di samping bersukan bersama teman-teman. Erra akan menunggang motor kesayangannya itu samada untuk bersiar-siar mahupun untuk tugasan hariannya yang memerlukan beliau sampai cepat ke destinasi yang dituju tanpa perlu meredah jammed yang teruk terutama di kota Kuala Lumpur ini. Sekiranya ada kelapangan dan berkesempatan, Erra juga sesekali membawa puteri kesayangannya si comel Engku Aleesya ronda-ronda bersamanya.. so sweet kan.. ^__^ 

Erra Fazira memang hebat kalau menunggang motornya di atas jalan raya uols..verruuummm.. memang pegi ar..sekali pandang pasti disangka lelaki yg menunggang motor tu..  jangan tak tahu PRIMADONA ye yang tunggang motor itu... hehehe.

motor kesayangn Erra Fazira #harley
orang takkan perasan yg singgah rehat dan berteduh 
di bawah jambatan itu adalah Erra Fazira. hehe
 Sebenarnya Erra start menunggang motor
berkuasa tinggi selepas dia abis sekolah sehinggalah kini.
#info dari kawan sekolah Erra sendiri  *Liena Azlina
Pasti takkan ada yang perasan ini adalah Erra Fazira. 
hehehe
Erra sangat-sangat meminati motor ini jugak..
terbaikk..
antara motor yg Erra gemari.
inilah motor Erra Fazira...
pernah membawa motor kesayangannya ke recording #PRIMADONA

ok sedikit info, jgn lupa tonton rancangan bual bicara awie 
"tunggu sekejap" 
cerita berkisar tentang dunia permotoran.. 
topik yang sangat menarik. Gee pun ada tau..Auww!
Erra Fazira sangat-sangat profesional bila berkerja. Mengenepikan kisah lalu dan memikirkan apa yang terbaik untuknya kini dalam industri.

No comments: